سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را که خداوند آن را برای امور دینی مردم سودمند قرار دادهاست پنهان کند، خداوند روز قیامت او را با لگامی از آتش لگام زند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :7
کل بازدید :55342
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/3/1
12:32 ص

دانلود FL Studio Producer Edition v11.0.3 - نرم افزار آهنگ سازی

امروزه اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌های مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتی یک کاربر عادی خانگی می‌تواند کارهایی را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصی بوده است.
FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کاری و کامپیوتری صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) می‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزاری Image-Line ساخته شده است و از آن برای ساخت موسیقی‌های ریتمیک و بر پایه‌ی الگو (Pattern-Based) استفاده می‌شود. عواملی مانند محیط کاربرپسندانه‌ی FL Studio، امکان ساخت سبک‌های مختلف موسیقی (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نیاز به دانش خاصی در زمینه موسیقی، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقی دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌ای را به سمت خود جذب کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط: